OPĆENITO

Sauna ima najveći učinak u borbi protiv stresa i zato se za sauniranje isplati osigurati malo slobodnog vremena. Naizmjenično, višekratno izlaganje vrućini i hladnoći odličan je trening za krvni sustav. Sauna je preventivno sredstvo za oboljenja dišnih puteva. Takav učinak ima samo kod redovitog korištenja 1-2 puta tjedno. Sauniranje pospješuje znojenje i najbolji je način čišćenja pora, ubrzava obnavljanje kože, pospješuje cirkulaciju limfe i koristi u borbi protiv celulita i reumatskih oboljenja. U klasičnim saunama, zahvaljujući neznatnim temperaturama i većoj vlazi, nastaje ugodna vlažna, topla atmosfera koju i osjetljivije osobe dobro podnose. Dodavanjem suhih ili svježih biljaka i eteričnih ulja djeluje izvanredno na dišne organe i sprječava prehlade i gripu. Opuštajuća kombinacija topline, vlage i djelotvornog bilja izvanredna je i za njegu kože. Učinak topline i pare je u tome da pomaže cirkulaciju krvi i limfe otpuštajući toksine u procesu pojačanog znojenja. Širenje pora uzrokovano toplinom olakšava prodor pare u kožu i eliminaciju nečistoća, a rezultat su sjaj, elastičnost i mekoća kože.
Inhalacija tople pare i mirisnih esencija omogućava hidrataciju pluća i tretman kod različitih smetnji respiratornih puteva, kao što su astma, pušački bronhitis, kronični kašalj i sl.

TURSKA KUPELJ

Savjetujemo postepeno povećavanje duljine boravka u parnoj kabini – u početku ne dulje od 10 minuta, a kasnije se boravak može produžiti na najviše 25 minuta. Temperaturu zraka u parnoj kupki treba namjestiti između 35 i 50 °C, što ovisi o željenom efektu kupke i osobnoj izdržljivosti. Nakon korištenja parne kupelji preporučujemo tuširanje. Trajanje tuširanja i temperatura vode ovise o Vašoj želji da postignete pročišćavanje organizma i okrjepu. Na kraju ciklusa preporučuje se odmor od 15 do 30 minuta.Upozoravamo da se boravkom u parnoj kupelji gubi dosta tjelesne tekućine! Stoga je važno izgubljenu tekućinu nadomjestiti. Preporučuje se pijenje vode, biljnog čaja ili voćnog soka.

FINSKA SAUNA

Suha finska sauna ima temperaturu od 70 do 100 °C i 10% vlažnosti, a vlažna finska sauna ima temperaturu izmedu 70 i 90 °C i vlažnost od 25% do 35%. Vlažnost se postiže polijevanjem zagrijanog kamenja u peći saune. Vruća para, koja nas pritom oblije, odličan je način za čišćenje i pomlađivanje tijela i duha.

INFRACRVENA SAUNA

Infracrvena toplina grije prostor saune i prenosi se duboko u tkivo po cijelom tijelu i tako potiče znojenje. Već pri temperaturi od 35°C počinje detoksikacija i opuštanje organizma: relaksacija mišića, uklanjanje bolova, poticanje krvotoka i srčanog ritma. Infracrvena sauna djeluje pozitivno na probavu te obnavljajući energetske centre potiče radost življenja. Osvijetljena punim sunčevim spektrom, atmosfera infracrvene saune ublažava zimsku depresiju. Dubinska infracrvena toplina ima široku primjenu u medicini, a zbog nižih temperatura preporučuje se osobama koje nisu u stanju podnijeti visoke temperature i veliku vlažnost (primjerice, osobama s visokim krvnim tlakom, prekomjernom tjelesnom težinom i sl. ).

JACUZZI

Masirajuća voda ima magičnu snagu zvanu hidromasaža. Bez obzira da li će vas opustiti od svakodnevnog stresnog života ili pomladiti umorne mišiće i zglobove nakon sportskih ili drugih napora, hidromasaža će pomoći da se bolje osjećate i zdravije spavate. Masaža u jacuzziju provodi se kombinacijama mješavina tople vode i zraka specijalnim jet mlaznicama. Ovakvi osvježavajući mlazevi relaksiraju tijelo i stimuliraju otpuštanje endorfina, prirodne tjelesne zaštite od bolova. Jacuzzy radi baš kao i prsti iskusnog masera. Sve mlaznice stvaraju željeni osjećaj, od snažnog i stimulirajućeg do nježnog i smirujućeg.




Finska sauna