JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora – Restorana Aquacity u sklopu “Sportsko-rekreacijskog centra Aquacity” 11 – 2024.

Varaždin, 06.11.2024.

Broj:40-01/01/07/24-22

Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15 i 112/18), članka 22. stavka 1. Statuta Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“ („Službeni vjesnik Grada Varaždina“ broj 4/21) i Odluke o određivanju početne cijene zakupa poslovnog prostora – Restorana Aquacity u sklopu „Sportsko-rekreacijskog centra Aquacity“ Broj: 20-02/01/01/22-20 od  19. svibnja 2022. godine Javna ustanova „Gradski bazeni Varaždin“ objavljuje

JAVNI NATJEČAJ

za davanje u zakup poslovnog prostora – Restorana Aquacity u sklopu

 „Sportsko-rekreacijskog centra Aquacity“ provođenjem javnog usmenog nadmetanja

NAPOMENA: preostali vanjski prostor ili njegove dijelove, moguće je zakupiti ispunjavanjem uvjeta iz novog javnog natječaja.

Prostori se daju u zakup na rok od 5 (pet) godina, uz mogućnost produljenja, za obavljanje ugostiteljske djelatnosti, uz obavezni  uvjet  ponude vanjskog bara (šanka) za usluživanje pića i hrane u razdoblju od minimalno 15.6. do 31.8., svake godine trajanja zakupa.

Od zakupa gore opisanog poslovnog prostora izuzimaju se 2 prostorije u potkrovlju koje služe za potrebe arhive vlasnika Aquacity d.o.o.

Prostori se daju u zakup u viđenom stanju.

Prostori koji se daju u zakup nalazi se na adresi Ludbreška 82/1, 42202 Trnovec Bartolovečki.

Pored zakupnine zakupnik se obvezuje podmirivati troškove režija (struja, voda, odvodnja, plin i dr.), troškove komunalne naknade, naknade za uređenje voda, spomeničke rente i ostale troškove koji se odnose na korištenje poslovnih prostora kao i zajedničkih uređaja i prostorija, troškove videonadzora predmetnog poslovnih prostora, dužan je zaključiti ugovor o odvozu komunalnog otpada s ovlaštenim pružateljem usluge kao i snositi troškove odvoza ostalih vrsta otpada koja su nusprodukt u ugostiteljstvu, troškove tekućeg održavanja te popravka u slučaju oštećenja poslovne prostorije ili zgrade i okoliša, koja je sam prouzrokovao, što će se regulirati ugovorom o zakupu.

Najpovoljniji ponuditelj obvezan je prije sklapanja ugovora o zakupu položiti sljedeće instrumente plaćanja obveza iz ugovora o zakupu:

  • bjanko zadužnicu potvrđenu kod Javnog bilježnika na iznos koji pokriva minimalno 3 ponuđene mjesečne zakupnine za ljetne mjesece  s uključenim PDV-om
  • na račun Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“ uplatiti novčani polog u visini dvostrukog iznosa ukupne početne  cijene „ ljetni mjeseci“ zakupa s uključenim PDV-om, koji iznos će ostati na računu Ustanove kroz cijelo vrijeme trajanja ugovora iz kojeg iznosa je zakupodavac ovlašten podmiriti neplaćene tražbine s osnove ugovorene zakupnine, režijskih i ostalih troškova korištenja poslovnog prostora i nadoknade eventualne štete za koju odgovara zakupnik, a koji polog će se vratiti zakupniku nakon prestanka zakupnog odnosa, bez kamata, pod uvjetom da su sve obveze prema zakupodavcu podmirene.

U slučaju neispunjenja obveza iz prethodnog stavka ovog natječaja smatrat će se da je najpovoljniji ponuditelj odustao od sklapanja ugovora o zakupu te nema pravo na povrat uplaćene jamčevine.

Specifičnosti u vezi sa zakupnim odnosom i poslovanjem u poslovnim prostorima bit će utvrđene ugovorom o zakupu.

Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu u iznosu ukupne početne cijene zakupa pod kategorijom „Ljetni mjeseci“ za red. br. 1.  u ukupnom iznosu od 995,42 €,  vidljivu na žiro-računu Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“ najkasnije do početka nadmetanja. Jamčevina će se najpovoljnijem ponuditelju uračunati u obvezu plaćanja garantnog pologa odnosno zakupnine, a ostalim sudionicima nadmetanja vratiti.

Javno usmeno nadmetanje započinje ukupnim početnim mjesečnim iznosom zakupa za „Ljetne mjesece“ označenim u ovom natječaju, a nastavlja se izricanjem većeg novčanog iznosa ukupne mjesečne zakupnine za „Ljetne mjesece“ od strane ponuditelja. Bit će prihvaćena ponuda s najvećim mjesečnim iznosom za „Ljetne mjesece“ i ispunjenje obaveznog uvjeta iz prvog stavka ovog natječaja. Nadmetanje završava kad povjerenstvo i nakon trećeg poziva za novu ponudu utvrdi da je posljednja izjavljena ponuda posljednja najpovoljnija za zakupodavca.

U javnom usmenom nadmetanju mogu sudjelovati sve pravne i fizičke osobe koje obavljaju poslovnu ugostiteljsku djelatnost, koje uplate jamčevinu u gore navedenom iznosu zakupa za „Ljetne mjesece“ te sa sobom donesu dokaz o izvršenoj uplati jamčevine i ponudu koja je ujedno prijava za sudjelovanje u javnom usmenom nadmetanju. Jamčevina se uplaćuje na poslovni račun Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“, Zagrebačka 85 a, Varaždin, IBAN: HR59 2402 006 110 111 9589,  Erste&Steiermärkische Bank d.d. s naznakom: „Jamčevina za javni natječaj“.

Ponuda mora sadržavati:

  1. ime i prezime (za fizičke osobe) odnosno naziv (za pravne osobe) te prebivalište ili sjedište podnositelja ponude,
  2. rješenje o upisu u sudski registar ili obrtnicu s upisom djelatnosti za koju se natječe,
  3. detaljan opis djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru uz opis i naznaku ispunjenja obaveznog uvjeta iz prvog stavka ovog natječaja,
  4. dokaz o plaćanju jamčevine,
  5. potvrdu nadležnog upravnog odjela Grada Varaždina za poslove financija o nepostojanju duga prema Gradu Varaždinu,
  6. potvrdu nadležne Porezne uprave kojom se potvrđuje da porezni obveznik nema duga po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava, a koja ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja natječaja,  
  7. Potvrdu  od JU „Gradski bazeni Varaždin“ o nepostojanju duga prema njima od strane prijavitelja, povezanih tvrtki i/ili njihovih ovlaštenih osoba za zastupanje
  8. Uvjerenje nadležnog suda da se protiv fizičke osobe koja obavlja poslovnu djelatnost, odnosno osobe ovlaštene za zastupanje pravne osobe ne vodi kazneni postupak, koja ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja natječaja,  
  9. Izvornik ili ovjerenu presliku dokumenta o solventnosti ponuditelja (BON 1, SOL 1, odnosno BON 2, SOL 2), koja ne smije biti starija od 15 dana od dana raspisivanja natječaja ili potvrda nadležnog tijela da nije u mogućnosti isto dostaviti,
  10. Pravovaljani dokaz o statusu sukladno Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko se podnositelj ponude poziva na status radi ostvarivanja prava prednosti,
  11. izjavu o prihvaćanju svih uvjeta ovog natječaja kao i da je najavio na email: [email protected]  i prethodno javnom nadmetanju, pregledao poslovne prostore u pratnji imenovane službene osobe od strane ravnateljice JU „Gradski bazeni Varaždin“ te   da za iste u viđenom stanju daje ponudu (uz dodatak izjave za ponuđače iz stranih zemalja o namjeri registriranja tvrtke u Republici Hrvatskoj u skladu s opisom djelatnosti i pozitivnim propisima RH).

Ponude se dostavljaju osobno na adresi sjedišta Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“, Zagrebačka    85 a, Varaždin, do 21.11.2024. godine do 10:00 sati, kada će se održati javno usmeno nadmetanje. Javnom usmenom nadmetanju mogu pristupiti ovlašteni predstavnici ponuditelja ili opunomoćeni predstavnici ponuditelja uz predočenje osobne iskaznice te od strane javnog bilježnika ovjerene punomoći.

Nepotpune ponude bit će odbačene i ponuditelju neće biti moguć pristup javnom nadmetanju.

Ugovor o zakupu sklopit će se s najpovoljnijim ponuđačem u roku od 15 dana od donošenja Odluke o odabiru. Javna ustanova „Gradski bazeni Varaždin“ pridržava pravo da poslovni prostor iz ovog Natječaja ne dodijeli u zakup te da poništi ovaj Natječaj u dijelu ili u cijelosti.

U slučaju da najpovoljniji ponuditelj odustane od zakupa poslovnog prostora i potpisivanja ugovora nakon provedenog postupka javnog usmenog nadmetanja, gubi pravo na povrat jamčevine. U slučaju odustajanja najboljeg ponuditelja, pravo na sklapanje ugovora ima slijedeći najbolji ponuditelj ukoliko zadovoljava sve uvjete natječaja uz prethodnu uplatu garantnog pologa.

Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora za obrtničku ili samostalnu profesionalnu djelatnost imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Kontakt osoba za uvid u navedene poslovne prostore (uz prethodnu najavu), kao i davanje dodatnih informacija o prostorima je Vera Kanjuga Starčević,  [email protected], 042/215-366.