
JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnog prostora – Restorana, koktel-bara i terase u sklopu „Gradskog kupališta na Dravi“ – ožujak 2025.
Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15, 112/18 i 123/24), članka 22. stavka 1. Statuta Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“ („Službeni vjesnik Grada Varaždina“ broj 4/21), Ugovora o korištenju i upravljanju nekretninom Gradskog kupališta na Dravi KLASA:021-06/19-01/2 UBROJ:2186/01-07/2-19-4 od 03. listopada 2019. godine i Odluku o određivanju početne cijene zakupa poslovnog prostora – ugostiteljskog objekta na Gradskom kupalištu na Dravi, Broj: 30-20/01/01/25-09 od 26.03.2025. godine Javna ustanova „Gradski bazeni Varaždin“ objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
NAPOMENA: preostali vanjski prostor ili njegove dijelove, te vrijeme korištenja dodatnih prostora, moguće je jednokratno na dnevnoj osnovi zakupiti prema cjeniku za jednokratna događanja.
Navedeni prostori iznajmljuju se kao cjelina i daju se u zakup na rok od 5 (pet) godina, za obavljanje ugostiteljske djelatnosti, uz obavezni uvjet kontinuiranog usluživanja pića i hrane u razdoblju od 01.06., odnosno minimalno od početka kupališne sezone do 31.8., svake godine trajanja zakupa.
Zakupnik ima u posjedu objekt cijelo vrijeme kalendarskog trajanja zakupa, ali je suglasan s pristupom zakupodavca u dio poslovnog prostora u kojem se nalaze brojila za režije kao i uređaji za videonadzor zakupodavca.
Dopuštena je poslovna aktivnost izvan razdoblja plaćanja najma (od 1.6. do 31.8.) uz suglasnost JU Gradski bazeni Varaždin u vremenu trajanja zakupa (5 godina), vezano uz manifestacije u organizaciji Grada Varaždina, te ostale organizirane kratkotrajne događaje, proslave i/ili evente.
Prostori se daju u zakup u viđenom stanju, zainteresirani zakupoprimac je obavezan prije pristupanja javnom nadmetanju, zaključno do 02.04., osobno pregledati ponuđenu nekretninu, u pratnji ovlaštene osobe od ravnateljice JU Gradski bazeni Varaždin.
Prostori koji se daju u zakup nalazi se na adresi Dravska park-šuma 1, 42000 Varaždin.
Pored zakupnine zakupnik se obvezuje podmirivati troškove režija (struja, voda) i ostale troškove koji se odnose na korištenje poslovnih prostora, dužan je zaključiti ugovor o odvozu komunalnog otpada s ovlaštenim pružateljem usluge kao i snositi troškove odvoza ostalih vrsta otpada koja su nusprodukt u ugostiteljstvu, troškove tekućeg održavanja te popravka u slučaju oštećenja poslovne prostorije ili zgrade i okoliša, koja je sam prouzrokovao, što će se regulirati ugovorom o zakupu.
Najpovoljniji ponuditelj obvezan je prije sklapanja ugovora o zakupu položiti sljedeće instrumente plaćanja obveza iz ugovora o zakupu:
- bjanko zadužnicu potvrđenu kod Javnog bilježnika na iznos koji pokriva minimalno 3 ponuđene mjesečne zakupnine s uključenim PDV-om, s iznosom sukladnim Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko mjenice (NN 1115/12, 82/17, 154/22).
- na račun Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“ uplatiti novčani polog u visini dvostrukog iznosa ukupne početne cijene zakupa s uključenim PDV-om, koji iznos će ostati na računu Ustanove kroz cijelo vrijeme trajanja ugovora iz kojeg iznosa je zakupodavac ovlašten podmiriti neplaćene tražbine s osnove ugovorene zakupnine, režijskih i ostalih troškova korištenja poslovnog prostora i nadoknade eventualne štete za koju odgovara zakupnik, a koji polog će se vratiti zakupniku nakon prestanka zakupnog odnosa, bez kamata, pod uvjetom da su sve obveze prema zakupodavcu podmirene.
U slučaju neispunjenja obveza iz prethodnog stavka ovog natječaja smatrat će se da je najpovoljniji ponuditelj odustao od sklapanja ugovora o zakupu te nema pravo na povrat uplaćene jamčevine.
Specifičnosti u vezi sa zakupnim odnosom i poslovanjem u poslovnim prostorima bit će utvrđene ugovorom o zakupu.
Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu u iznosu ukupne početne cijene zakupa pod kategorijom za red. br. 4. u ukupnom iznosu od 695,00 € vidljivu na žiro-računu Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“ najkasnije do početka nadmetanja. Jamčevina će se najpovoljnijem ponuditelju uračunati u obvezu plaćanja prve zakupnine, a ostalim sudionicima nadmetanja će se vratiti.
Javno usmeno nadmetanje započinje ukupnim početnim mjesečnim iznosom zakupa označenim u ovom natječaju, a nastavlja se izricanjem većeg novčanog iznosa ukupne mjesečne zakupnine od strane ponuditelja. Bit će prihvaćena ponuda s najvećim mjesečnim iznosom za ispunjenje obaveznog uvjeta iz prvog stavka ovog natječaja. Nadmetanje završava kad povjerenstvo i nakon trećeg poziva za novu ponudu utvrdi da je posljednja izjavljena ponuda posljednja najpovoljnija za zakupodavca.
U javnom usmenom nadmetanju mogu sudjelovati sve pravne i fizičke osobe koje obavljaju poslovnu ugostiteljsku djelatnost, koje uplate jamčevinu u gore navedenom iznosu zakupa te sa sobom donesu dokaz o izvršenoj uplati jamčevine i ponudu koja je ujedno prijava za sudjelovanje u javnom usmenom nadmetanju. Jamčevina se uplaćuje na poslovni račun Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“, Zagrebačka 85 a, Varaždin, IBAN: HR59 2402 006 110 111 9589, Erste&Steiermärkische Bank d.d. s naznakom: „Jamčevina za javni natječaj“.
Ponuda mora sadržavati:
- ime i prezime (za fizičke osobe) odnosno naziv (za pravne osobe) te prebivalište ili sjedište podnositelja ponude,
- rješenje o upisu u sudski registar ili obrtnicu s upisom djelatnosti za koju se natječe,
- detaljan opis djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru uz opis i naznaku ispunjenja obaveznog uvjeta iz prvog stavka ovog natječaja,
- dokaz o plaćanju jamčevine,
- potvrdu nadležnog upravnog odjela Grada Varaždina za poslove financija o nepostojanju duga prema Gradu Varaždinu,
- potvrdu nadležne Porezne uprave kojom se potvrđuje da porezni obveznik nema duga po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava, a koja ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja natječaja,
- Potvrdu od JU „Gradski bazeni Varaždin“ o nepostojanju duga prema njima od strane prijavitelja, povezanih tvrtki i/ili njihovih ovlaštenih osoba za zastupanje
- Uvjerenje nadležnog suda da se protiv fizičke osobe koja obavlja poslovnu djelatnost, odnosno osobe ovlaštene za zastupanje pravne osobe ne vodi kazneni postupak, koja ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja natječaja,
- Izvornik ili ovjerenu presliku dokumenta o solventnosti ponuditelja (BON 1, SOL 1, odnosno BON 2, SOL 2), koja ne smije biti starija od 15 dana od dana raspisivanja natječaja ili potvrda nadležnog tijela da nije u mogućnosti isto dostaviti,
- Pravovaljani dokaz o statusu sukladno Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko se podnositelj ponude poziva na status radi ostvarivanja prava prednosti,
- izjavu o prihvaćanju svih uvjeta ovog natječaja kao i da je najavio na email: [email protected] i prethodno javnom nadmetanju, pregledao poslovne prostore u pratnji imenovane službene osobe od strane ravnateljice JU „Gradski bazeni Varaždin“ te da za iste u viđenom stanju daje ponudu (uz dodatak izjave za ponuđače iz stranih zemalja o namjeri registriranja tvrtke u Republici Hrvatskoj u skladu s opisom djelatnosti i pozitivnim propisima RH).
Ponude se dostavljaju osobno na adresi sjedišta Javne ustanove „Gradski bazeni Varaždin“, Zagrebačka 85 a, Varaždin, do 03.04.2025. godine do 10:00 sati, kada će se održati javno usmeno nadmetanje. Javnom usmenom nadmetanju mogu pristupiti ovlašteni predstavnici ponuditelja ili opunomoćeni predstavnici ponuditelja uz predočenje osobne iskaznice te od strane javnog bilježnika ovjerene punomoći.
Nepotpune ponude bit će odbačene i ponuditelju neće biti moguć pristup javnom nadmetanju.
Ugovor o zakupu sklopit će se s najpovoljnijim ponuđačem u roku od 15 dana od donošenja Odluke o odabiru. Javna ustanova „Gradski bazeni Varaždin“ pridržava pravo da poslovni prostor iz ovog Natječaja ne dodijeli u zakup te da poništi ovaj Natječaj u dijelu ili u cijelosti.
U slučaju da najpovoljniji ponuditelj odustane od zakupa poslovnog prostora i potpisivanja ugovora nakon provedenog postupka javnog usmenog nadmetanja, gubi pravo na povrat jamčevine. U slučaju odustajanja najboljeg ponuditelja, pravo na sklapanje ugovora ima slijedeći najbolji ponuditelj ukoliko zadovoljava sve uvjete natječaja uz prethodnu uplatu garantnog pologa.
Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora za obrtničku ili samostalnu profesionalnu djelatnost imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.
Kontakt osoba za uvid u navedene poslovne prostore (uz prethodnu najavu), kao i davanje dodatnih informacija o prostorima je Vera Kanjuga Starčević, [email protected], 042/215-366.